Zamość: Jest praca w ratuszu!

6
1318
fot. K. Chmiel - Światłoczuły.pl

Zamojski magistrat ogłosił właśnie nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Poszukiwany jest podinspektor ds. gospodarki nieruchomościami stanowiącymi mienie komunalne w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami.

Do zadań pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.: oddawanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości gruntowych, stanowiących własność miasta Zamościa, na rzecz spółdzielni mieszkaniowych oraz innych osób prawnych, a także sprzedaż nieruchomości na rzecz tych osób w trybie bezprzetargowym, naliczanie opłat rocznych z. użytkowania wieczystego, przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, wykonywanie wszelkich czynności związanych z nabyciem przez użytkownika wieczystego prawa własności w trybie cywilnoprawnym, przygotowywanie decyzji o oddaniu w trwały zarząd nieruchomości na rzecz
samorządowych jednostek organizacyjnych, które nie posiadają osobowości prawnej, gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność miasta Zamościa, w tym: oddawanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste spółdzielniom innym niż
mieszkaniowe, prowadzenie dziennika korespondencji wpływającej do Wydziału.

Kandydaci ubiegający się o tę posadę powinni spełniać szereg wymagań: Przede wszystkim powinien mieć obywatelstwo polskie lub spełniać wymagania określone w art. l l ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Powinien także posiadać wykształcenie wyższe, preferowanym kierunkiem jest: prawo lub administracja.
Wymagana jest też pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Wymagana będzie też znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Instrukcji kancelaryjnej.

Dokumenty aplikacyjne można składać w Urzędzie Miasta Zamość do 31 października.

Szczegóły oferty TUTAJ

 

 

Poprzedni artykułNamysłowiacy i Accantus wyruszyli we wspólną trasę koncertową po Polsce
Następny artykułZamość: Luksusowy hotel SPA na 600 osób powstanie w dawnym Pałacu Zamoyskich
Subscribe
Powiadom o
6 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo

Kolejny ustawiany konkurs, przecież tak nikt “z ulicy” nie pójdzie pracować. Żenada na to co się wyrabia

Anonimowo

Anonimie, czemu ustawiany? Bo od kandydatów wymaga się znajomości prawa, obsługi podstawowych urządzeń biurowych, komputera? A może nieposzlakowana opinia jest tu ustawionym wymogiem 😉 ?

Anonimowo

jak przyjmie z konkursu to ustawiony konkurs jak by przyjął bez konkursu to po znajomości albo rodzina,rób swoje prezydencie,bo z kazdej strony atak,ale to ci co sami siebie nie lubią,

Anonimowo

oczywiście, że już jest ten

Anonimowo

Czy to nie zastanawiające, ze osoba z wykształceniem geodezyjnym nie moze startować do konkursu a mgr administacji po wszy to poszukiwany specjalista. Śmiech na sali.

Anonimowo
Reply to  Anonimowo

jak to nie może? ” wykształcenie wyższe, PREFEROWANYM kierunkiem jest: prawo lub administracja”.
Preferowanym nie znaczy koniecznym.