Zmiany w obsłudze klientów w ZUS 

0
633
fot. NKZ

Sale obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych w poniedziałki będą czynne od godziny 8.00 do 15.00, tak jak w pozostałe dni tygodnia. 

Dotyczy to wszystkich placówek ZUS w kraju. Instytucja zmienia poniedziałkowe godziny otwarcia w związku z ogólnopolską sytuacją epidemiczną i koniecznością zapewnienia odpowiedniej obsady sal obsługi. Natomiast infolinia ZUS pod numerem 22 560 16 00 nadal będzie czynna w godzinach 7.00-18.00.

E-wizyta już dostępna!

Tymczasem już dziś w województwie lubelskim można umawiać się na e-wizyty w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. To wideorozmowa z pracownikiem ZUS, z wykorzystaniem internetu i komputera lub telefonu z kamerą i mikrofonem. Wystarczy wcześniej umówić się na wybrany dostępny termin i godzinę. W ten sposób można uzyskać informacje w swojej sprawie bez wychodzenia z domu. Tą drogą klienci mogą też zarejestrować profil na Platformie Usług Elektronicznych ZUS, która pozwala wygodnie składać wnioski i dokumenty oraz uzyskiwać zaświadczenia i informacje ze swojego konta. Więcej o e-wizytach na stronie internetowej zus.pl/e-wizyta. 

Małgorzata Korba

rzecznik ZUS w województwie lubelskim

 

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments