W piątek, 10 lipca ubiegający się o reelekcję prezydent Andrzej Duda odwiedzi Zamość. W naszym mieście ma wygłosić ostatnie, tuż przed rozpoczynającą się następnego dnia ciszą wyborczą, przemówienie. Spotkanie wieńczące kampanię odbędzie się w piątek, 10 lipca o godz. 22.30 na Rynku Wielkim w Zamościu.

16 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Adam

To bardzo słaby prezydent!

Ewelina
Reply to  Adam

Jest szansa by go zmienić. Zróbmy to 12.07.

Masakra
Reply to  Ewelina

Zmiencie se mozgi bo w nich nie macie a jesli pobieracie 500+ to z nich zrezygnujcie skoro wam przeszkadza prezydent duda bo trzaskowski i tak go zliwkiduje 500+ wiek emerytalny podniesie zadnej 14emerytury nie bedzie wszystko pojdzie w gore boze co za ludzie zjeby a nie ludzie nie macie w tych glowach nic tylko siano

Diana
Reply to  Masakra

Jeżeli ktoś pobiera 500+ to pobiera je z moich podatków, a nie dlatego, że mu Duda dał więc ma prawo głosować na kogo chce! Na tym polega demokracja….

Ela
Reply to  Diana

To ,że wszystko jest z z naszych podatków najczęściej powtarzają niunie , które przepracowały rok albo dwa lub jeszcze nie podjęły żadnej pracy i tych ich podatków to na nic by nie wystarczyło. Przepracowałam ponad 30 lat i cieszę się ,że pieniądze z moich podatków trafiają do rodzin , do dzieci a nie tak jak w poprzednich latach zabrano mi część kapitału zgromadzonego w OFE, przedłużono wiek emerytalny i skorzystała z tego tylko tzw. elita.

Zamościanin
Reply to  Masakra

na razie to ceny ida w gore za „prezydentury” #wyPAD

gender

sprytnie, liczy ze nikt o tej porze nie przyjdzie?

Masakra
Reply to  gender

Jak wy nie rozumiecie do tej pory to on robi wszystko dla ludzi a nie dla siebie gdyby nie P. Duda to dalej byscie plakali ze was na nic nie stac a dzieki 500+ i wszystkiego co duda zrobil dla rodzin i dla starszych ludzi wole takie prezydenta niz zaklamanego trzaskowskiego. Pierdoli takie glupoty w tej telewizji ze az plakac sie chce. Debate by chcial kozaka rżnie szczerze gdyby nie duda i pis to wszyscy by ludzie by na nic nie mieli

Zamościanin
Reply to  Masakra

Skąd on wziął te pieniądze? Swoje? Jarka? Mateusza? To są pieniądze ludzi, im wyciągnięte z kieszeni, a także „na kredyt”, który spłacać będą nasze dzieci, i ich dzieci!

Reply to  gender

Będzie cała płyta rynku ludzi i kiedy ma robić zakończone? Rano o 11?

Masakra

Japierdole a co ten trzaskowski wam za oferuje glowno zlikwiduje wszystko i tyle bedzie w pl kazdy bedzie plakal na siebie ze takiego chujowego prezydenta wybrali. A dzieki Panu Andrzejowi dudzie mamy 500+ wszystko co trzeba a wam sie wszystkim w dupach po przewracalo. To zjebane PO zniszczy cala polske boli ich to ze duda zrobil wiwcej nic inni prezydenci przez tyle lat. Co za ludzie ja tez bym nigdy sie nie zgodzila zeby mojw dziecko wychowywali geje czy lesbijki. Niech se beda ze soba ale adopcja nigdy w zyciu to jest straszna krzywda dla dzieci ludzie nie rozumiecie co bedzie sie dzialo w szkolach jak chlopczyk czy dziewczynka powiedza ze ich dwie mamusie wychowuja albo dwoch tatusiow nie wiecie co by sie dzialo dla mnie to jest chore

Ja
Reply to  Masakra

po wypowiedzi widać stan intelektu i kultury….niestety

Kris

Smutne w krzyku nowych wyborów prezydenckich – nikt nie wspomina o 11 lipca DNIU MĘCZEŃSTWA POLAKÓW – w sobotę , TEGO DNIA CISZA WYBORCA – POPATRZCIE CZY TO NIE JEST WYMOWNE – RZĄD WYCISZA TĘ HISTORIĘ ( NIEPOPRAWNA POLITYCZNIE) WIĘKSZEGO SYMBOLU WYBORCZEGO NIE ZAUWAŻYŁEM, JAK TEN …. walczymy o historię Kresów , zgłaszając swoje postulaty do debata prezydencka [email protected]
Zamość z Kaplicą Ludobójstwa na Rotundzie – ma szczególne prawo – o to pytanie

remik

Panie mam nadzieję były prezydencie – a po co u nas? Nie lepiej sobie pojechać do … gdzieś?

Anna
Reply to  remik

To się wyprowadz do gdzieś, jak Ci się nie podoba albo zostań w domu. DEMOKRACJA kto ma ochotę, to przyjdzie.

tomek
Reply to  remik

A dlaczego remik ma się wyprowadzać? Przyjedzie, mam nadzieję, że „odpowiednio” go przywitają, i wreszcie pojedzie. I da nam spokój