Słodkie święta w Domach Dziecka w Zamościu z Wawel i Fundacją „Wawel z Rodziną”

0
172
fot. Wawel

W ramach tegorocznej edycji świątecznej akcji „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” realizowanej przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną” do 426 Domów Dziecka w całej Polsce zostało przekazanych ponad 5 ton słodyczy. Świąteczne zestawy słodkości Wawel trafiły także do placówek w województwie lubelskim – w tym do 2 Domów Dziecka w Zamościu. 

„Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to projekt realizowany przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki cyklicznym akcjom dla domów dziecka, organizowanym już od 11 lat, pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 127 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce. W tym roku, wzorem lat ubiegłych, przed Świętami Bożego Narodzenia, domy dziecka otrzymały od marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” ponad 5 ton słodyczy. W pomoc najmłodszym włączyli się także znani i lubiani influencerzy, którzy odwiedzili wybrane Domy Dziecka i wręczyli podopiecznym słodkości.

Słodycze w grudniu trafiły także do 2 ośrodków opiekuńczo-wychowawczych w Zamościu. Słodkie upominki zostały wręczone dzieciom z Pogotowia Opiekuńczego w Zamościu oraz Domu Dziecka  w Zamościu. 

Słodkie zestawy marki Wawel umiliły Święta także 27 innym ośrodkom opiekuńczo – wychowawczym na terenie województwa lubelskiego zlokalizowanym między innymi: w Puławach, Kraśniku, Garbowie czy Bychawie. 

*********************

Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życie. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.

materiał nadesłany

 

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments