Radosna wiadomość! Fundacja Orszak Trzech Króli w Warszawie poinformowała, że Zamość został wybrany do tegorocznej kampanii reklamowej Orszaku Trzech Króli w komunikacji miejskiej. Celem kampanii jest to, by z roku na rok Orszak Trzech Króli gromadził coraz więcej osób w całej Polsce, chcących tworzyć to wydarzenie, wspólnie radować się na nim i świętować.
W 18 wybranych miastach w Polsce (tj. Bełchatów, Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gorzów Wielkopolski, Kraków, Lublin, Łódź, Opole, Płock, Szczecin, Toruń, Trójmiasto, Wałbrzych, Warszawa, Wrocław i Zamość) przez 5 dni, 96 razy w ciągu doby, 480 odtworzeń w ciągu 5 dni, na ekranach LCD w środkach komunikacji miejskiej będzie puszczany dziesięciosekundowy spot reklamujący Orszak Trzech Króli przygotowany przez Fundację Orszak Trzech Króli.
– Organizatorzy lokalni będą mieli możliwość przeznaczenia fragmentu spotu dla swojego miasta i włożenia tam planszy z logotypami lokalnych sponsorów i partnerów. Już dzisiaj zapraszamy do współpracy i tworzenia VI Orszaku Trzech Króli w Zamościu. Zgłoszenia udziału prosimy kierować na adres OrszakZamość@poczta.onet.pl – zachęca Małgorzata Farion ze Stowarzyszenia Sympatyków Orszaku Trzech Króli w Zamościu.
Aktualnie trwają prace nad ustaleniem scenariusza i trasy Orszaku.
Jak zdradza Małgorzata Farion, z Zamojskim Orszakiem Trzech Króli związane jest jeszcze jedno wydarzenie ogólnopolskie, o którym zostaniemy poinformowani w terminie późniejszym.
Hasło Orszaku Trzech Króli 2020 „CUDA, CUDA OGŁASZAJĄ!” jest fragmentem refrenu utworu „Dzisiaj w Betlejem”, jednej z najczęściej śpiewanych polskich kolęd.