Badaj wzrok od juniora do seniora

0
2459

W obecnych czasach każdy z nas ma nieustanny kontakt z technologią. Telefony, tablety, telewizory, komputery – to coś, bez czego zdecydowana większość z nas nie wyobraża sobie codziennego życia.  Z tych urządzeń korzystamy w pracy, w szkole oraz w domu. Są to niewątpliwie udogodnienia, dzięki którym nasze życie staje się łatwiejsze. Nie są one jednak pozbawione wad. Wpatrując się długimi godzinami w ich ekrany, narażamy się na wady wzroku oraz choroby oczu.

Najbardziej oczywistym sygnałem, świadczącym o tym, że nasz zmysł wzroku jest w nie najlepszej kondycji jest pogorszenie ostrości widzenia. Nieleczone choroby oczu powodują jednak jeszcze inne, nieprzyjemne objawy. Są to między innymi: łzawienie i pieczenie oczu, chroniczne bóle głowy oraz ogólne zmęczenie po całym dniu.

W jaki więc sposób możemy temu zapobiec oraz zadbać o swój wzrok? Oczywiście, niemal nikt z nas nie może pozwolić sobie na odstawienie komputera, zrezygnowanie z telefonu oraz odcięcie się od świata. W naszym zabieganym i skomputeryzowanym życiu podstawą dbania o wzrok są więc regularne badania okulistyczne.

Zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób możesz zadbać o wzrok swój albo swojego dziecka? Chcesz, aby Twoi rodzice lub dziadkowie cieszyli się przez długie lata doskonałym widzeniem? Potrzebujesz porady dotyczącej najlepszej korekcji okularowej lub aktualnych, najnowszych trendów w świecie opraw okularowych? Jeśli potrzebujesz doradztwa specjalistów – przyjdź do Nas! Mamy wieloletnie doświadczenie w branży optycznej z zapleczem najlepszych okulistek. Teraz postanowiliśmy wprowadzić swoje usługi także na rynek zamojski.

Na badanie wzroku w salonie „Mama i Ja” umówisz się szybko i sprawnie, kontaktując się osobiście lub telefonicznie. Nasz gabinet czynny jest codziennie – w godzinach 9:00 – 17:00. Kompleksowe badania wykonywane są przez doświadczonych specjalistów – optometrystę oraz okulistów.

Salon optyczny „Mama i Ja” – Zamość, ul. Piłsudskiego 31

tel. 505 505 018

https://optyk-mamaija.pl

[artykuł sponsorowany]

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments