W dobie internetu i kosmosu

2
1311
fot. PKO BP S.A.

Rzecznik prezydenta Marek Gajewski poinformował, że najpóźniej od 1 lutego 2017 roku, czyli w ciągu 4 m-cy od podpisania umowy, która zacznie obowiązywać od 1 października 2016 roku, w Urzędzie Miasta Zamość zacznie działać automatyczna kasa, czyli opłatomat.

Opłatomat będzie ustawiony w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta i będzie ogólnodostępny w godzinach pracy urzędu. Za pomocą opłatomatu będzie można dokonywać wszelkich płatności na rzecz miasta. Zamiast pani w okienku kasowym, za pomocą opłatomatu będzie można uiścić np. podatki i opłaty od osób fizycznychopłaty związane z rejestracją samochodu, prawem jazdy. Maszyna pozwala na zapłacenie opłaty skarbowej. Aby skorzystać z takiej formy płatności trzeba mieć przy sobie dowód osobisty i oczywiście pieniądze.

Korzystanie z kas automatycznych (opłatomatach) w celu dokonania płatności nie wiąże się z żadnymi prowizjami i opłatami. Urządzenie umożliwia dokonanie płatności za pomocą stykowych kart płatniczych systemów Visa i Mastercard oraz gotówką (banknoty, bilon). Opłatomat wydaje resztę w banknotach oraz bilon.

Umowa na dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie opłatomatu podpisana będzie z Bankiem PKO BP SA. Został on wybrany w wyniku postępowania przetargowego na obsługę bankową miasta i jego jednostek budżetowych w okresie od 1.10.2016 roku do 31.09.2021 roku.

 

 

Poprzedni artykułZamojszczyzna zaprasza – wkrótce przesłuchania
Następny artykułWycieczka do Lwowa – nagroda w konkursie
Subscribe
Powiadom o
2 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Ciekawe. Czy przez to zmniejszeniu ulegnie zatrudnienie w UM? Np. Pań z okienek kasowych?

tom

Prośba do Banku PKO ze skarbonką – prosimy o wieksza ilosc bankomatów w lepszych miejscach przy głownych ulicach z parkingami moze na lispkiej? – masakra – czy miasto cos moze zrobic