Pierwsze logo polskiej spółdzielczości wymyślił Stefan Żeromski w 1906 r., a charakterystyczna „pisanka” pochodzi z lat 60. ubiegłego wieku. Marka Społem w Polsce istnieje blisko 150 lat.

W Zamościu kultowe sklepy pod szyldem Społem funkcjonują od 98 lat. Działalność znanej każdemu marki to handel detaliczny w 20 sklepach, 4 piekarnie, ciastkarnia oraz ośrodek wypoczynkowy. Wszystkie zamojskie sklepy przeszły już gruntowne remonty i skończyła się era drucianych koszyków.

Prezes KZRSS Społem Ryszard Jaśkowski w rozmowie z “Rzeczpospolitą” przyznał, że marka potrzebuje odświeżenia, będzie szukać młodszych klientów: “Chcemy dotrzeć z naszą ofertą do młodzieży, teraz naszymi klientami są głównie osoby w wieku powyżej 40 lat, lojalni wobec Społem, to nasza baza. Ale trzeba ją poszerzać, dlatego pracujemy nad coraz bardziej nowoczesną ofertą, która przekona do nas młodszych konsumentów”.

W całym kraju to ok 4 tysiące sklepów, a skonsolidowane obroty Społem to ponad 7 mld zł rocznie – to stawia firmę wśród liderów rynku, mimo wciąż rosnącej konkurencji hipermarketów i dyskontów.

Prezes Ryszard Jaśkowski planuje odświeżenie wizerunku marki i odmłodzenie klienteli przez promocję programu lojalnosciowego, rozwój asortymaentu własnego z logo Społem oraz wdrażanie szerokiej gamy produktów ekologicznych.

źródło: Rzeczpospolita

 

 

1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anonimowo

Niech odmłodzą personel. Te stare kwoki na kasach to przesada. Siedzą i dup..y ludziom obrabiają.