Czwartki lekkoatletyczne – podajemy listę zwyciezców

0
1087

Lista zwycięzców w dzisiejszych zawodach dla szkół podstawowych, które odbyły się w ramach jesiennej edycji „Czwartków Lekkoatletycznych 2016/17”.60 metrów dziewcząt

2004 r. Jachymek Sabina SP Komarów 8,38
2005 r. Seń Martyna SP Płoskie 8,47
2006 r. Lupa Magdalena SP 9 Zamość 9,40

60 metrów chłopców
2004 r. Misztal Krzysztof SP Majdan Sopocki 8,50
2005 r. Szwołek Dominik SP Komarów 8,56
2006 r. Pieprzowski Piotr SP 4 Zamość 9,49

300 metrów dziewcząt
2004 r. Kłonica Martyna SP 9 Zamość 55,64
2005 r. Rezler Dominika SP 10 Zamość 1:15,39
2006 r. Buczak Weronika SP 9 Zamość 1:02,27

300 metrów chłopców
2004 r. Borek Kacper SP 9 Zamość 50,99
2005 r. Tański Szymon SP 3 Zamość 57,30

600 metrów dziewcząt
2004 r. Kazanowska Milena SP 3 Zamość 2:01,77
2005 r. Buryła Dominika SP 9 Zamość 2:20,47
2006 r. Szmidt Wiktoria SP 9 Zamość 2:12,97

1000 metrów chłopców
2004 r. Kmiecik Bartłomiej SP 9 Zamość 3:37,27
2005 r. Miedźwiedź Aureliusz SP 3 Zamość 3:45,49

skok wzwyż dziewcząt
2004 r. Pyś Julia SP Horyszów Polski 1,20

skok wzwyż chłopców
2004 r. Teterycz Dawid SP Kalinowice 1,10

skok w dal dziewcząt
2004 r. Jachymek Sabina SP Komarów 4,32
2005 r. Daszek Natalia SP Kalinowice 4,02
2006 r. Szmidt Wiktoria SP 9 Zamość 3,37

skok w dal chłopców
2004 r. Misztal Krzysztof SP Majdan Sopocki 4,32
2005 r. Wikira Dominik SP 4 Zamość 3,95
2006 r. Mikuła Radosław SP 9 Zamość 3,52

rzut piłką palantową dziewcząt
2004 r. Kostur Martyna SP Majdan Sopocki 31
2005 r. Palonka Julia SP Komarów 24
2006 r. Naklicka Izabela SP 9 Zamość 28

rzut piłką palantową chłopców
2004 r. Nachman Kacper SP 4 Zamość 45
2005 r. Topolski Mateusz SP Łabunie 36,5
2006 r. Rucki Maksymilian SP 9 Zamość 29,5

Następne zawody odbędą się 23 września (piątek), o godzinie 10.00
Organizatorem Czwartków Lekkoatletycznych dla szkół podstawowych jest Zamojskie Towarzystwo Krzewienia Kultury Fizycznej przy wsparciu finansowym Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, Starostwa Powiatowego w Zamościu i Miasta Zamość.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments